Tervetuloa minun kanssa matkalle siihen tuntemattomaan maahan nimeltään vapaus.


Tässä blogissa haluan antaa jonkinlaisen mustaa valkoisella omasta tutkimus matkasta vapauden ytimeen. Tulemme paljon puhumaan rahallisesti vapaudesta, eli kavereiden kesken FI:s. Ei suomesta vaikka meillä oli hieno Suomi 100 vuotta vuosi. FI on financial independence on se könttä rahaa, että voit lopettaa sen aamu 8-16 kärvistelyn ja tehdä niitä asioita mitä todella haluat. Tulemme seuramaan minun kehitystä ja olen omasta mielestäni puolessa välissä. Myös tulen jakamaan omia keinojen miten olen laittanut rahan tekee minulle töitä, koska rahan pitää tehdä töitä sinulle, eikä sinun rahalle. Myös olen liberalismi on lähellä sydäntä ja tulemme käsittelemme näitä arvoja ja miten olla vapaa ei niin vapaassa maailmassa.

Man is coudamnet to be free.; Because once thrown into the world he is responsible  for everything he does. It is up to you to give life a mening
Jean-paul Sartre

Yritän ainakin 2 kertaa kuukaudessa lisätä sisältöä, mutta jos haluat iskeä maahan jalat juosten, niin tässä muutama kirja joita suosittelen blogin lukioille:




Toivotan kaikille hyvää vuotta 2018 ja nähdään pian jäniksen kolossa.
Dr Sebu Feelgood 





Kommentit

Suositut tekstit